Mere evet emzirme ile de alakalı.Çünkü memeyi bebek tam kavrayamaz ve sizde buna yardımcı olmayı başaramazsanız eğer, ya yara oluyor ya da hassaslaşıyor göğüs ucu..O zamanda emzirmek tam bir işkence olabiliyor..Bende benzer durumu yaşadım, bebeğim küçük doğduğundan memeyi tam kavrayamıyordu sadece ucunu alıp emmeye çabalıyordu ee bende ilk bebek olduğundan pek beceremedim zannedersem.Kısa bir süre acısını çektim ama lansinoh ile toparladım şükür ✌️