alpinannesiiii Ben şuan doğumhanedeyim belki tesadüf birileri vardır burda cok yalnız hissediyorum uyuyamıyorum ☹️
alpinannesiiii Gizemklc teşekkür ederim malesef yapmadım öğlen 1 dem beri doğumhanedeyim fitil verdiler suni sancıya benzer bişeymiş saatlerdir 1 cm açıldı bekliyorum cok yoruldum😔