Mltm07 Ben yüz yıkama jeliyle temizliyorum sonra tonikliyorum ve yüz losyonu kullanıyorum.. gecede losyon yerine gece kremi cildimde hiçbir sıkıntı yaşamadım düzenli yapıyorum benim için bir rutin makyajım o yüzden çok güzel duruyor