busrasafak allahım kolay Doğum nasip etsin inşallah canm benim de 2019 Aralık doğumlu oğlum var şimdi 37/4 haftalığım öğlen 2 de suni verdiler 5 te oğlum doğmuştu zordu tabi ıkınmayı beceremedim bunda da normal bekliyoruz inşallah daha rahat geçer başıma gelecekleri bildiğimden stres içindeyim