nurbissan çok geçmiş olsun canım, benimde aynı sizin gibiydi doktorum bana dayanabilirsen genel anestesi vermeden yapayım dedi ben kabul etmedim zaten çok kötü olduğum için, genel anestezi için genek testler yapıldı anestesi doktoru onayladı sonra amliyathaneye girdik ben gerisini hatırlamıyorum uyandığımda odamdaydım çok az ağrım vardı