Sueryi Çok kötü diş ağrısı çekiyorum, gebe olduğum için ilaç da içemiyorum ne yapabilirim, diş ağrısına iyi gelen önerileriniz var mı hanımlar? 😔
Darling96 Sueryi ben parol içmiştim canım hamileler içebiliyormuş ama diş ağrısına alışsan iyi olur çünkü hamilelikte hep oluyor kalsiyum kaynaklı
gamzenurgnk Sueryi bende diş ağrısı çekiyorum dişçiye gittim antibiyotik filan verdi parol verdi kendim evde karanfil kaynattım gargara yaptım ağrısını alıyor karanfil suyu ve karanfili koyup durdum sonra gargara aldım andorex hamilelikte kullanılmıyormş galiba öyle yazıyordu ama dayanamadım ağrıya hafif hafif çok bekletmeden gargara yaptım
RasimEfemoms Sueryi İnan o kadar diş ağrısı çektim ki şişti yanağım resmen. Beyaz sirke tuz karbonat harcatmadı yaptım sürekli doktora gittiğimde agumentin verdi şişini indirdi sürekli düzenli olarakta yumuşak uçlu diş fırçasıyla fırçalıyorum. Çok şükür yaklaşık 1 aydır ağrım yok. Gargarayı denemelisin mutlaka