Goncaozel Arkadaşlar merhaba serdivan sakaryadaki ada tıp hastanesinde kadın doğuma giden var mı varsa hamgi doktordN memnunsunuz ve muayne üçretleri nekadar 🤗
Annemiz Ben Meryem kumbaşlı ya gidiyorum çok memnunum çok ilgili bi doktor. Ücret olarak 20 gün önce 200 lira ödedik.
gizemkrgzl Bende buradaki arkadaşların tavsiyesi üzerine Meryem hanıma gittim dün aşırı memnun kaldım keşke onceden kesfetseydim dedim çok ilgiliydi ve suanki muayene ücreti 215 tl
Crystal İlk Aslıhan hocaya gittim memnun kalmadım .Şimdi Meryem hocaya gidiyorum. Çok ilgili kesinlikle tavsiye ederim. Onunla sonuna kadar devam edeceğiz inşallah 🙏
Dilara95 Canmyavrumm evet sert ılk zamanlar gıtmıstım sert davrandı bende 2 kez gıttım keseyı gordukten sonra degıstırdım :)
serdivan Adatıp hastanesi eskiye göre şuanda daha iyi hizmet veriyor bence. Bi ara kalitesi epey düşmüştü, yenilendi.