Durununannesi46 çok teşekkür ederiz teyzesi 🥰 sizde sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🤗
Hazır çantamız çok şükür bir tek makyaj malzemelerimi koyacağım onuda bu haftadan sonra koyarım çünkü normal doğum olacak nasipse ne zaman gelmek ister bilemeyiz 🤷🏼♀️
İçeriğinde
10 lu ve 2 tane 5 li hastane çıkışı
Yedek çıtçıtlı badi x4
Yedek zıbın, çorap x2
Kalın bahtaniye
Penye bahtaniye x2 (biri nakışlı)
Müslin x1
Nakışlı tulum seti (çekim için)
Yeni doğan bez (sleppy natural) x20
Islak mendil ve pamuk
Kaşık biberon, normal biberon ve emzik
Süt sağma makinesi, torbası
Kendim için,
Havlu
1 gecelik 2 pijama (biri çekim için)
Taç, toka, tarak
Emzirme atleti x2
Emzirme sütyeni x1
İç çamaşırı x6 (biraz fazla koydum garanti olsun diye)
Şampuan, tarak
terlik
Göğüs kalkanı ve ucu için krem
Hastane çıkışı için kıyafet, çorap
Şimdilik aklıma bunlar geldi eksik yazdığım varsa affola 🙏🥰