Bende ilkinde hep öyleydim hep üzülüyordum çok kötü günlerdi ama nasip işte demekki hayırlısı değilmiş diyorum. Şimdi çok daha kontrollüyüm dikkat ediyorum stresten uzak durun hep güzel düşünün güzel şeyler okuyun Allahın izniyle inanıyorum ben çok güzel olucak herşey sizin içinde umarım öyle olur sağlıkla kucağımıza alırız meleklerimizi😍🙏