Tunurr Rabbım hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip eder inşallah sağlıcakla buyur ben şuan 6 hafttalik oldum ilk hamileliğin çöl heyecanlıyız birde 4 sene bekledik olmadı bu zamana nasipmiş ondanmidir bilmem eşimde çok korku var şunu kaldırma ben yaparım yat sen kalkma çok oturma ona değme düzgün otur gibi bazen beni bunaltıyor kalp atışı için haftaya çarşamba cagdi doktor duysak belki biraz daha rahatlar sürekli Bi araştırma halinde falan 😀