ezos Ezgi14 sol alt kasigimda sah damari atmasi gibiydi 3 kere attı bitti ertesi günde sağ kasıkta minik balon pit yaptı
Miss ezos o balon pıt sesi de bağırsak hareketi olabilirmiş bende de olmuştu öyle yazıyordu ama senin haftan illeriyse bebek harekettir olabilir tabiki ben karnimda tüy oynasa anlam çıkarıyorum😂nasıl bi sabirsizliksa🤷
ezos Papatyamoms yaa evet zaten inanamıyorum bebek bile olsa bu kadar ritmik ve sürekli hareket edemez yorulur 😀
ezos Dyg34 endişem hissetmeye başlayıp sonra 2 gün hiçbişey hissetmemeden ama normalmiş meğer rahatladim şimdi 😊
ezos Miss ay evet yaa en ufak bisey de hevesleniyorum sanki kucağımda dişlerimi sıkıyorum resmen severken doğana kadar nasıl sabredicem bilmem😁
Candy_liz ezos Ben de 17+3’üm hala hissedemiyorum, bazen tabiki bir şeyler hissediyorum ama bebek mi bağırsak hareketleri mi emin olamıyorum🤔 Biz de en kısa zamanda hissederiz inşallah🤲🏻
Miss ezos bu heyecanı yasamak sabırsızlıkla beklemek bile muhteşem bir duygu allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin🙏
deletedmom204 ezos hic sorma valla aman dur hareket etmiyor sanki hareketimi azaldi artik evhamdan basimi kaldiramaz oldum 😁😁
Ahsenveannesi ezos atar damardaki nabızdır diye dusunuyorum bileginizden nabiz hizinizi kontrol edin ayni ise nabizdir