Melisakpln ayy yok yaa eski kafalar benimki neler neler diyo daha önce kürtajım var Eylülde kalbi durdu bana tutmuş bu sefer dikkat edinde bunu düşürmeyin diyo. Benim doktorum ilişki için bile korunarak olduktan sonra ben asla yasak koymuyorum hani böyle sıkıntılı bi durum yoksa dedi. Bi kere onun zararı olsa devlet izin vermez. Doktorun bana dediği ilişkide dahil. Kimse birlikte oldu diye bebek düşürmez abartıya kaçmadıkça dedi. Yani hepsinin yeri ayrı. Sende söylemeyiver alttan baktıklarını. Bana öyle baktı en azından dış gebelik vs bişi varsa ordan görebiliyor düzgünce zararlı olsa doktorlar yapar mı öyle bişey. Cahil cahil şeyler yok alttan baktırma düşer yok zararı olur sen bakma onlara ben çok kez diğer hamileliğimdede muayene oldum alttan hiçde bişi olmuyo sağlıksızmış kalbi durdu o kadar bundada oldum bişey olmadı sürekli bakmıyo alttan zaten