Mlksn ben fakülte de gittim detaylıya. Doktorum olsaydı kadın doğum doktoru hangi tarihlerde olması gerekirse o kağıdı yazıp veriyor. Onunla ultrason birimine gidip kağıdı gösteriyorsunuz o tarihlere uygun bir gün belirleniyor. Tabi ki önceden gidip almak gerekiyor. Ben 11+6 da randevuyu aldım. 19+3 te girdim