Elfs Fadime_durak en iyi haftanın 22 ve sonrası olduğunu söyledi doktorum daha önce gidip sıkıntı yaşayanlar varmış burda da okudum daha erken gidip tekrar gidicem diyen. Nette araştırdığımda da 22 haftanın en ideal hafta olduğu yazıyordu.
Deletedmom154 Sibelu4425 2li testte çıkan sonuça göre gittiğim perinatalog en doğru sonucu alabileceğim 21 ila 24 haftalar olduğunu söyledi. doktorumun dediğini söyledim