asyaa0 Allah razı olsun 💙 eşimle gece 1 de çok güzel kar yağıyor hadi inip yürüyelim dedim öyle yürüdük karda güzel stroyler çektim her şeyden habersiz 😂 sonra eve çıktık gece 3te kahve yaptım içtik içimiz ısınsın falan 😂 sonra dedim az uyuyayım, yatakta böyle birden sancı vurdu dedim yalancıdır zaten kaç gündür vurup vurup gidiyor düşmedim üzerine. Sonra sıklığı artınca kalktım yataktan. Eşimin yanına gittim süre tuttu oda 5 dk 1 geliyormuş. Dedim dur sakın kimseyi arama belki biz anlamıyoruz yalancıdır az daha durayım edeyim diye diye dolandım durdum ama sancı şiddetleniyor ve zamanı kısalıyordu. Lavaboya gidiyorum hani leke falan var mı diye hiç birşey yok neyse Dedim tamam hadi bi gidelim bakılalım 😂 öyle saat 5 gibi gittik acile doğum başlamış meğerse, evde hiç suyum nişanlım falan gelmedi. Doktor acilde alttan muayene edince orda geldi nişan ve su, sonra hemen doşumhaneye gittik saat 10 da oğlumu kucağıma aldım 🤗💙