Bende devlette yaptırdım 20 dk falan sürdü ben soru sordukça cevapladı doktor kısa kısa 🤦♀️ ilk hamileliğimde özelde yaptirmistim ama o zaman böyle çok fazla miktar değildi şimdi 600tl diynce devlette yaptırdım bende mecbur bir sıkıntı olmadığını söyledi umarım saglikla aliriz bebisleri kucagimiza