Sedaunlu123 4 hafta iken kan ve idrarda hamile oldugumu ögrendim ama kese gorunmedi sizce erken mi dıs gebelik olabilir mi????
Mir03 Sedaunlu123 Kese 5. Haftada gözüküyor genelde bende 5. Haftama giricem daha gitmedim doktora 7. Haftamda gideceğim hem kalp atışını duymak için hemde kese görünsün diye
Barlas_mom Sedaunlu123 Henüz çok erken şuan 2 gün de bir kan verip beta nın 2 kat artıp artmamasına bakın düzenli artarsa sağlıklı gebeliktir 5 ve 6.haftadan sonra kese görülür genelde
KBTd Sedaunlu123 bende ilk öğrendiğimde görünmedi doktor dış gebelik olabilir dedi 6+4’te vajinal ultrasonla çok net göründü aynı şekilde kalp atışları da öyle🙏 Ama yine de kan takibi yapın bence Allah korusun
Legolas Çok erken kese için şimdiden dış gebelik şüphesi için bhcg düzensiz olması yada çok yüksek olması gerekiyor