AysegulS_21 Merhaba, hanımlar Bursa’da yaşıyorum. Birkaç tavsiye üzerine Sühendan Benderli’nin çok iyi normal doğum yaptırdığını söyleyenler oldu. Kendisine doğum yaptırıp memnun olan var mı? Veya Bursa’da tavsiye edeceğiniz doktorda olabilir?
ogrencianne35 AysegulS_21 eşimin arkadaşlarının 2 eşi onda doğum yaptı memnunlar ama çok sert bir dr kiloya çok takıntılı olduğunu söylüyorlar ve çok kalabalikmis hastane ben embiye yılmaz a gittim kendi muayenehanesi var hastane kalabalığı yok ve çok güzel ilgileniyor sakin muayenehanesi herkes randevuyla geliyor yarim saatte bi randevu alıyor çünkü hastane gibi 5dk da bi hasta almıyorlar. hayat hastanesinde doğum yaptım 40.hafta ya kadar normal doğum bekledim rahim kaslarim dar olduğu icin sezeryan doğuma karar verdik
EceDrn AysegulS_21 sühendan benderliye gidiyorum canım acayip iyi bir doktor öyle söylenilen kadar da cok beklemedim hiç max 40 dk falandır 1 keresinde doğumu basladı hastasının o zaman baya bekledim ama yani ona da yapacak birşey yok profilimde çok çok bahsetttim kendisinden girip tek tek okuyabilirsin 33. Haftada gittim kendisine sağolsun geri çevirmedi beni iyi ki gitmişim özel doktora gidiyordum muaynaneye ona kalsa bebeğim dönmicekti 2 şubatta sezeryana alacaktı beni ama çok şükğr döndü ve normal olacak kısmetse 🙏🥰
mtl3005 AysegulS_21 2018 de doğum yaptım sühendan hanımla.İkincide de şuan onunla devam ediyorum inşaallah.
Meltemkcmz EceDrn ya sizin doğumunuzu bende bekliyorum daha önce bi postta baya yardımcı oldunuz bana. Hastane memnuniyetinizi, doğum anınızı dört gözle bekliyorum. Rabbim sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsinn İnşallah dualarım sizlee🥰
EceDrn Meltemkcmz yaaa gerçekten mi yardımcı olabildiğimi duymak beni çok mutlu ettim inşallah sizlere güzel pozitif bir doğum hikayesi anlatabilirim 🙏🤗🥰😍
mtl3005 AysegulS_21 Suyum gelince gittim hastaneye 2 saat sonra doğmuştu oğlum.2-3 tane ebe vardı doğumda çok iyi ilgililerdi.doktorun dediklerine uyduğunda doğumda hiç zorlanmıyosun bence.Kesi yapmıyo zaten hemen ebeler sürekli yağlıyo vajinayı yırtık vs olmasın diye benim bi iki sıyrık olmuştu sadece dikişim yoktu.Bi gece kaldım hastanede çokta memnun kaldım ramazanda doğum yaptım annem kaldı yanımda ona iftarda sahurda yemek getirdiler.Odada duş var duşumu aldım.Şimdi ikinciye hamileyim sanki sadece sühendan hanıma güvenebilirim gibi geldi yine ona gidiyorum.