ilaydaelcinn_1 Uygulamaya her girişimde şöyle bir ekran açılıyor önüme, her girişimde e-posta şifre yazıcam yani. Sadece bende mi bu sorun?
Gulsurmeli ilaydaelcinn_1 Annemiz bir defa giriş yaptığınız halde devamlı giriş yapmanızı mı istiyor?
ilaydaelcinn_1 Gulsurmeli Ya çok teşekkür ederim düzeldi şimdi, güncelleme gelmiş evet güncelledim 🌸🤲🏻
La_le Gulsurmeli güncelleme yaptım bende ama foruma her girdiğim zaman hesabımdan çıkış yapılmış oluyor
Gulsurmeli La_le E-postanızı ve şifrenizi girdiğiniz altta küçük kutucuk var beni hatırla yazıyor ona tıklayın annemiz🥰