Bende üç kere ağırlaştığımda yere kapaklandım karnımın üstüne zaten plasentam aşağıda ağrım oldu ama iyi bebeğim doktor hiç korkma hiç bişey olmaz bebeğin duyun içersinde dedi ama dirseğimin üstüne gelmiştim Allahtan tamamen karın üstüne düşmedim öyle, bişey olmaz muhtemelen canım benim de komşumun aşırı yaramaz çocuğu belime bir yumruk atmıştı ama bişey olmadı sonra görüşmedm çocuklularla hamileliğim boyu sende dikkat et, arkadaşımın da kızı karnına tekme atıp bebeğini düşürmüştü arkadaşımın yine de doktoruna görün hani düşürme aylarını geçtiysen bebek hareketli diyorsun hareketlerini hissettiğine göre 20li haftaları geçmiştir muhtemelen ama dikkat etmek şart