Mrv1007 Sibelu4425 ilk haftalarda ben cok serum alıyordum kustuğum için, o yüzden yüzüm hep şişmişti burnum ödem olmuştu. Hamileliğin ilerleyen zamanlarında da el, ayak, burun şişmesi görülen bir şey ama haftan daha erken, doktoruna danısmak en iyisi 🙏🏼