cocoblog kızlar herkese merhaba sezeryan yapalı 37 gün oldu inanılmaz bir kanama başladı son 4 5 gündür aranızda böyle birşey yaşayan var mı adet olmuş olamam heralde bilenler yardımcı olursa sevinirim çok tedirgin oldum
badew Benim de öyle oldu canım,hatta kanamam bitti diye yikanmistim.sonra bı başladı kipirdasam dehşet kan geliyordu nerdeyse 3 gün öyle sürdü.
cocoblog badew gerçekten o kadar tedirgin oldum ki noluyor bana diye umarım benimde bir an önce geçer teşekkür ederim cevabınız için