Busra2013 Mihri-balim_ 34+0 damı gelıo cnm ben suan 33+2 oldım banada gelck az kaldı nasıl bısı mesaj olaraköı gelıo nasıl busı cok merak edıom hep burda goruom
Mihri-balim_ Busra2013 https://resimyukle.io/r/FCsvBCSkOe Böyle canım en altta yazıyo buton 34+0 da geliyo
Hruu Mihri-balim_ Bende çatı muayenesi olmadım daha canım ama 32.haftamda doğum pozisyonunu almış benim minik