arkadaşlar yaklaşık 1 saatdir karnım ağrıyor belimden karnıma vuran bi ağrı bi yandan regl sancısına benziyor bi yandanda gaz sancısına ve o ağrı girdiğinde çok çok afedersiniz utanarak yazıyorum ama gaz çıkarıyorum sonra rahatlıyorum sonra tekrar geliyor… sormak istediğim şu ki doğum sancısındada böyle oluyormu yani gaz filan çıkarılıyormu?