Elifelbb benim de neredeyse hiç yok. Hani çok yemek yersin de şişersin ya öyle hissediyorum azıcık bir göbek var dışarıdan biri baksa anlamaz yani. Ben de çok merak ediyorum çıkacak mı ne zaman çıkacak bebek ne durumda die. Bir buçuk aydır doktora da gidemedim daha kilo almamama bağlıyorum karnımın çıkmamasını 🙄