Vlla bnm de bogazmda var 3 aydr felan kadn doğum Dr srdm oda bna burin spreyi verdi iliadin açacağını söyledi muhtemelen intihap enfeksiyom olusmustr dedi yutkunurken kulağıma vuruyor sancısı bogazmda sürekli var hissi yaratıyor kbb ye gtmemi söyledi Dr ama gitmedm çünkü bişey vermyrlar zaten doğurduktan snra artık bkcaz inşallh geçer