Merhaba kızlar 19+3 haftadayım dün ilk tetanoz aşımı oldum şuan kolumu kaldıramıyorum dokunamıyorum aşılı olan tarafa yatamıyorum sizde de böyle oldu mu ?
Normalde bana bebeğin hareketlerini hissedince gel demişlerdi ama geçen hafta arayıp gelmeniz gerekiyor ilk aşı için dediler bende dün gittim oldum henüz bebeğimin hareketlerini hissetmedim ilk gebelik olduğu için 20-21 haftada hissedersin dedi doktorum