yektanem25 Bulutkubra_60 208 gün kaldı 😂 beklemek çok zor gerçekten zaman geçmiyor gebelikte sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah o kadar güzel bir duygu ki son günleri sabırsızlıkla beklemek oğlum geç doğdu hep dalgaya alırdım doğuyor ve büyüyorlar bile
Bulutkubra_60 yektanem25 amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım 😌 benim oğlumun da gelmeye niyeti yok gibi. Aslında belli ediyor ama sonra kandırıyor 😅 üç gündür kasılmalarım ve sancılarım şiddeti çoğaldı ama yalancı sancılar tabi
Emineyildirim06- Gul-zar9 benim de 13, 40 haftayi dolduracak diye ödüm kopuyor bir an once kavusmak istiyorum 😅
Bulutkubra_60 Ayaz2016alya2022 evet benimki de erkek . Erkekler bir hafta geç doğar diyorlar doğru mu bu
Bulutkubra_60 Aybk344 41.hafta olursa suni sanciyla dogurturuz dediler bana umarım ona gerek kalmadan kendiliğinden gelir 🙏🤲
Bulutkubra_60 Portakallikeek evet 🤲 ama öncesi de olabilir dedi doktor ne zaman gelirse dedi bir an önce gelsin istiyorum
Bulutkubra_60 Ayaz2016alya2022 suni sancı vermek zorunda mı kaldılar yoksa kendiliğinden mi geldi paşa ☺️