ceren_1411 ben vitamin kullanımına ikili testi yaptırdık sonra başladım, bulantılarımda azaldığı için daha rahat kullandım. D-3 damlayı ekmeğinize damlatarak tüketebilirsiniz yada bi poğaça veya sevdiğiniz başka bişeye damlatabilirsiniz yeterli emilim için 1 saat öncesi ve sonrasında süt ve süt ürünü tüketmemeniz önemli. Diğer kompleks vitamine gelecek olursak size sabah tok demiş olabilirler ama isterseniz akşam yatmadanda alabilirsiniz yemekten 2 saat sonra falan olabilir. Haa rutin kullanıma gelecek olursak, inanın bende folikasidi daha düzenli kullandım vitaminleri afada unutuyorum zaten normal besinlerlede alıyoruz bu takviyeleri ama gebelikte ve emzirmede vücudun ihtiyacı daha da arttığı için dışardan karşılama gereksinimi var. 1-2 kez unutmakta zarar yoktur kendinizi suçlu hissetmeyin ama sürekli gözünüzün önünde olacak bi yere koyarsınız unutmazsınız diye düşünüyorum 💭