Arzuburak Kızlar aslında ikinci gebeliğim ama daha önce kinde bu kadar erken gelmedi doğum yaptım öyle geldi bu kadar erken gelmesi normal mi başına gelen var mı ☺️
159951 Arzuburak bnde 19 haftalık oldum bnmde 2. Hamileliğim gögsümün ucunda süt kuruyup kalır ya öyle şyler oluyo ara ara 😊 ilk hamileliğimde bnmde doğuma yakın gelmişti az az
Nehirimmmmm Arzuburak bende 20 haftalık ve ikinci gebeliğim bnmde sıvı geldi ama süt değildi şok oldum çok korktum erken doğum falan diye ama normal bir durummuş 😄😄😄
Arzuburak Zehra9616 valla canım ikinci hamileliğim ilk deki gibi değil oğlumda prenses gibiydim şimdi ki kız beni çok şaşırtıyor Sağlıcakla allahım bebişlerimizi tek kucağımıza inşallah 🙃🙏🏻
Zehra9616 Arzuburak amin insallah cnm benim aslinda 2 oglanda ayni ama mesela kasilma sut gelmesi bel agrisi falan yasamamistim bunda sukur hepsini gordum😃
1sincaptanesi Geçen haftanin son gunlerinde gelmişti benim de şimdi 24.haftadayim bugün atletim hep lekelenmisti gelen sıvıdan
Arzuburak 1sincaptanesi normal miş o zaman çok şaşırdım bende şimdiden hayırlı doğumlar nasip etsin allahım hepimize ☺️🙏🏻
Arzuburak Nehirimmmmm 🙏🏻☺️ Sağlıklı olsunlarda tek neyse ki korkacak birşey yokmuş hayırlı doğumlar hepimize şimdiden