CMB Bugün tam 41.haftamızı doldurduk yani 42 ye girdik. Sancım yok, belirti yok hiç bir şekilde. Böyle olup normal doğum yapanlar var mı? Suni sancı mı almalıyım sezeryan mı olmalıyım? 🤔 Bu arada ilk doğumum🥺
[silindi] CMB 40+4 bende 2 cm açılma kaç gündür ne ilerme var ne sancı hiç bir belırtım yok bana bekle dıyor suni alma doktorum başka hastene bekle daha var suni zor dıyor kafam çok kötü sancılarım hıc yok ne yapsam bılmıyorum suni alsamı almasamı alsan hemende olmayabilir dıyor şaşıp kalıyorum 🥺🥺🥺
ElifKarata CMB ilk doğumunda 41+1 de acil sezaryen oldum yani hiç bir belirtim yoktu sezaryen günü koyduk sezaryen gününün gecesi normal gelmeye kalktı benm sıpa 🥰😇😇😇5 cm açıklıkla gittim doktora ama çocuk iri olduğu için ben mecbur sezaryen oldum Rabbim ol dedim mi oluyor canım dua et bol bol sıcak suya otur squat cek yavaş yavaş insalalh sağlıkla gelir yavrun
CMB [silindi] ben de öyleyim kafam karmakarışık bebeğim kendini çok kasıyor sağ tarafım yırtılacak gibi oluyorum😔 açılma yoksa suni sancı almak da çok mantıklı gelmiyor açıkçası.. hakkımızda hayırlısı olsun inşallah🤲🏻🤲🏻
[silindi] CMB aynıyız kurban 🥺🥺sonunda kesin alırım ne sancı ne bırsey var bende ağırlarım çok o kadar
CMB [silindi] sağ tarafımda şiddetli ağrı var doktora randevum vardı yollar kapalı arabamızı çıkaramıyoruz😕 biraz daha bekleyeceğim olmazsa ambulansla gideceğim😭
CMB Zehra9616 bugün gideceğim doktora bakalım, sağ tarafımda ağrı şiddeti çok fazla doğum sancısı değil gibi ama bilmiyorum😭