Zeynepensar hemoroid sorunu yaşamıyorum 32.haftadayım ama kabızlık aşırı var ve bir haftadır çok rahat bir yöntem buldum klozete oturunuz ayaklarınızı yerden 20cm yukarıda tutun (ben şu ikeanın basamak taburesini önüne koyuyorum) biraz doğum pozisyonu gibi gelebilir ama bebeğinizle ilgili sıkıntı yaşamıyorsanız deneyebilirsiniz. Nefes egzersizi yapın (ıkınmayın!) daha rahat edersiniz. Önceden dakikalarca süren bu sıkıntım hiç olmazsa çok azaldı. Fiziki açıdan da klozet kullanımı bu şekilde olmalıymış zaten. (Ne tür kullanıyorsunuz bilmeden yazdım ama ben bunu deniyorum.) geçmiş olsun