Naz_izmir Kızlar şimdi doktordan çıktım bebek kılo almamış 2 hafta içinde dedı doktor dopler e yolladı 340 gram almış ıkı haftada doktor az dedi çok korktum birşey var diye sizin durumlar nasıl merak ediyorum
Ezoveannesi Benim de başıma gelmişti bir gittiğimde 300 gr almıştı daha sonra gittiğimde 500 gr almıştı ama ikisinde de doktorum bir sorun oldugunu söylemedi sadece kızımın biraz narin bir kız olacagını söyledi... önemli olan alması dedi
Naz_izmir Ezoveannesi doktor baktı kılo almamış dopler cektir gel dedi cektirdim kılo almış korkuttu beni internetten araştırdım haftasına göre olması gereken kıloya normal görünüyor