berrayusuf bende de vardı canım hamilelikten önce hatta hala endokrin takipliyim çok garip şekilde insülinim hamile kaldıktan sonra düştü 5 senedir düşürmeye çalışan Dahiliye doktorum bile şaşırdı ilk defa bu değerleri görüyorum dedi tabiki diyetime devam ediyorum dikkat ediyorum şükür şuan icin sorun yok