EbruuAk13 2019 da normal dogum yaptım Zeynep kamılde. Rısklı gebeydım ve erken dogum oldu. Tek kelımeyle tüm dotkorlar hemsırelerım harıkaydı hala her aklıma gelıslerınde dua edem. Şuan 3. Ye hamileyim Zeynep kamıle gıdıyorum özelden daha guzel ılgılenıyolar bence. Cok dıkkatlı ve işinde uzmanlar bence. Yine rısklı gebeyim herseyo didik Didik edıyolar dogumda orda olcak ınsallah yine. Semra kayataş eser cok tatlı bi hanımefendı. Pınar Kumru. Erbil çakar 👏👏👏 seç beğen al 🤭