Ezgice0 Betl01 3.5 ay oldu halâ bel ağrım var. Benim 4 5 defa farklı yerlere iğne sokuldu halâ izleri de duruyor
Canan_41 Betl01 ben ilk doğumu öyle yaptım o anları yaşamak istedim fakat belimde aşırı derece ağrı kaldı tavsiye kesinlikle etmiyorum !
Zky2019 Benim hiç bir sıkıntım yoktu ama ikinciye hamileyim ciddi bel ağrım oluyor ben ona yoruyorum.
Deletedmom62627 yo hiç ağrı sızı bişey yok, bide 3 kere denedi doğru noktayı bulmak için. İğneyi nereden yaptılar bilmiyorum bile 😁