SeydaPrc sinemcakir07 Evet. Sancıların başladığında besmele çekip derin bir kaba su koyup içine koyuyorsun hastaneye gidiyorsun o açıldıkça rahminde açılıyor doğum oluyor. Ben 5 saatte doğum yaptım. Günlerce bekleyenler vardı hastanede açılma olmadığı için. Doğum yaptıktan sonrada evde kim varsa otu sudan alıp karanlık bir yere koyuyor o kendi kendine kuruyup kapanıyor rahimde öyle toparlanmış oluyor.
ZEYNEP2025 Zeynepensar Ne gibi bir etkisi var burda baya duydum doguma yakin soracaktim bende simdiye nasipmis
Zeynepensar ZEYNEP2025 ot açıldıkca rahminiz açılıyor suyundan azcık içirmiştik kardeşime biz inandık oldu
Guzelyuvam benim sancım başladığında koymuştum hastaneye giderken o kadar açılmıştı ki inanamadım, hatta suyun içinde hepsi açılır belki diye düşünmüştük ama hastaneye gittiğimde 6cm açılmam vardı 😊