Hanımlar merhaba ben estrofem kullanıyorum günde 3 tane doktorum rahmimi kalınlaştırmaya çalışıyor bu arada daha önce kendiliğinden hamile kaldım 2 kez ama ikisinde de düşük oldu maalesef biri 16 biri 20 haftalık 🙁 neyse şu an estrofem kullanıyorum ama geçen ay 17 inde adet olmuştum bu ay olmadım. Estrofem adet olmayı engeller mi bilen var mı yoksa hamile miyim