Patito__ Bussel evet anlasiliyor ama 12. Haftalara dogru yakaliyor genelde haftasini bnmde gec dollenmeydi arada fark acilior arada kapanior ama bazi drlr bebek olusunca bbu soluyo bazilri hemen bnmki hemen solemisti
imren1212 Benim de geç döllenme oldu canım 2 hafta geriden geliyoruz 8,5 hastalıkken gitmiştim şimdi 10 olduk ama sata göre tam 12 haftalık olmamız lazımdı doktor toparlar dedi ama göreceğiz artık
Patito__ Bussel 6+4 idim ama normalde 7+3 olacaktm ozmnlr gec hesaplandi sbra bebek biraz buyunce yakaladi gununu
imren1212 Bussel biz ilk gittik daha kese yoktu kan değerim 163 ile öğrendim bir hafta sonra gittik 5,5 haftalık kese gördük doktor öyle söyledi haftasını yani 8+3 çağırmıştı o zaman bebeği ve kalp atışını duyduk canım