Trkcnfnd71 Kızlar merhaba ♥️ Doğumuma 1 ay kaldı ana kucağı alayım diyorum acaba kullanıp memnun kaldığınız var mı bana önerebileceginiz ? Kendinden sallamalı istiyorum en azından o sallanırken ben işlerimi yaparım
nlycltk Trkcnfnd71 geçen Hepsiburada indirimden yararlanarak baginin dastana otomatik sallanan olanı aldık normalde e bebek de 1900 kusur biz hepsi den 1400 almıştık. Eşim yanaşsa dolaptan falan temiz ikinci el alırdım ama eşim alalım deyince iyi sen bilirsin dedim 😂😂
Hemsure Trkcnfnd71 bondigo sallanan (titreşimli olan değil) ilk çocuğuma kullandım kilosu arttıkça sallama hızı düşüyor ancak ilk zamanlar gerçekten kurtarıcı kendi sallama İçin sonrasında kilosu arttıkça siz sallarsınız uyutmak İçin oğlumda kullandım kaldırdım şimdi 2.yi bekliyoruz bizde 👍🏻
Morprenses Trkcnfnd71 canım e bebekten geliyorum fiyatları uçmuş 2-3 ay önce bende niyetliydim ama valla soğudum. Hepsiburada da yoykoya bakabilirsin. Joie 3200 bagi 1999 olmuş.
G_M_Z Trkcnfnd71 ben e bebekten bu modeli aldım canım fiyatı 800 TL idi. Hem elektrikli hem pilli uzaktan kumandalı ve ayrıca müzikli. Ayrıca katlandığında yer kaplamıyor
Msl_ege ben ilk çoçuğumda prego galaksi aldım . şaşırtıcı ama fiyatı hala artmamış çok fazla . bi bakın isterseniz
Msl_ege Msl_ege Trkcnfnd71 diğerlerinin fiyatına baktın mı ? 😅 ikinci el bakabilirsiniz aslında çünkü koşa süre kullanılıyor bunlar sonuçta . bizim salıncak 3 bebek büyüttü kuzenlerime verdim . şimdi benim ikinci bebeğim kullancak nasipse .
ebruzb Hemsure ürünü ilk ne zaman kullandınız bende de var ama henüz kullanmaya başlamadık bebeğim 1 aylık
G_M_Z Trkcnfnd71 henüz kullanmak nasip olmadı 35 haftalık hamileyim ben de ama yorumları olumlu gayet şu an e bebek uygulamasında stokta yok ama inşallah şubelerde vardır
Hemsure ebruzb doğduktan sonra kullanmaya başladım ancak içi biraz çukur gibi ya ilk zamanlar orayı doldurup düz şekilde kullandım
Hemsure ebruzb 1 aylık olmuşsunuz dikkatli kullanın kemerini takın çocuklar hiç beklemediğiniz anda değişiyor kaymayı dönmeyi öğrenir birden