Didolayn 3 aylik hamileyim sadece bi hafta hafif bi mide bulantim olmustu dahada yok sizce normal mi ilk gebeligim 😍
iremss Didolayn 2. Gebeliğim 2 gebelikte de hiç olmadı bi tek tatlı yersem ve kahve içersem oluyo o kadar
Yldzmrv5 Didolayn aaahhhaaa hhaaa çok yeni ama bende de yok sanırım ilk çocuk ve 3.çocukda değişiyor 🙊 ilk bebeğimde çoktu yatak döşek yattım 2. De öyleydi sayılır biraz yattım biraz kalktım bulantım çokdu ama kısa sürdü 3.de hiç yok maşallah diyim ❣️
Mehtapca06 Bu ikinci bulantım olmuyor ilkinde hele hamile olduğum belli bile olmuyordu halsizlik uyku falanda pek olmuyordu 😂
mmihri Bende 4. Ayımdayım hamdolsun şu zamana kadar hiç belirtim olmadı. Hatta eşime diyorum filmlerde falan böyle kusunca genelde öğreniyorlar ya , adet gecikmesi olmasa ben hamile olduğumu anlamazdım 😅
Buse62 Didolayn bende ilk gebeligimde hiç bulantı yaşamadım çok rahat Bi hamilelikti. Şimdi ikinciye hamileyim 6.ayıma kadar mide bulantısı çektim nerdeyse 6 ayı doldurmak üzereyim yavaş yavaş azaldı çok şükür her bebekte farklılık gösteriyomuş
Zezeada Didolayn ilk gebeliğim 14+3 olduk bi kez bile kusmadım🤷🏽♀️ Sadece bir kez yemek yerken öğürdüm o kadar maşallah bize 🧿🐣
EdaSunar Didolayn ay dilini ısır 34. Haftadayız hala bazen midem bulanıyor bahsederken bile hemde🤦♀️ bulananlara da dua et bizlerde hafif atlatalım bari 😅
Rabiikk Didolayn Tadını çıkar çok dillendirip nazara gelme 😂 6. aydayım ara ara bulantılar devam ediyor 😂