Aymilanin_kardesi benimde ilk gebeliğim dolaptan depent ped aldım 35 TL ye, göğüs kalkanı aldım hiç kullanılmamış Philips avent 45 TL . 30 TL ye babynest aldım sıfır daha paketiyle duruyor . Trendyoldan bebek çantamı aldım o 100 lira . 3 tane bebek takımı alt üst aldım 65 TL İlk gebeliğim olsa da herşey nerde uygunsa ordan almak zorundayım. Allah kimseyi darda koymasin