limonlukekim0 haftadayiz. bebiş ters duruyor. sıkıntı degil dedi doktor ilk sezeryan olduğu icin zaten buda oyle olacak. çok ittiriyor asagiya dogru acitiyor ve cok wc ye çıkartıyor. başka sıkıntı olmaz insallah