Ya arkadaşlar haftalardır üst komşunun kavgaları naklen bizim salonda ya hamileliğimin son ayındayım sürekli tepemde birşeyler kırılıyor bi anda oturduğum yerden sıçrıyorum. Bu gün artık son raddeye getirdiler bayan yukarda Allah kitap sövüyor bir şeyler fırlatıyor hep geç saatte geçen gün saat 3deydi yöneticiye de yazamadım. Bu gün yazdım artık bi konuşun yoksa polis çağıracağım diye o da bir ara konuşurum dedi. Eşim sabah 6 da kalkıyor benim zaten adam akıllı düzenim yok. Sizce ne yapmalıyım ?