Edaeymen 39+1 haftalık olduk ilk iki gebeliğim 37.haftalarda olmuştu bu üçüncüde gelmeye hiç niyetli değil yakınlarım hiç aramayan akrabalarım sürekli sürekli arayıp doğurmadın mı die sorup duruyorlar ama bnde hala tık yok🤣🤣
yigiterenc Edaeymen kuzenimin nişani var. Teyzem yazmış ki ya hemen doğur ya da nişandan sonrayi bekle. Denk getirme oraya. 🤣 millet delirmiş sanki elimizde olan bişey 🤣
denizurgun Ben olsam dalga geçer gibi cevap veririm hissediyorum 37+5 yakında bende duymaya başladım gibi. Şey desene yarın doğuracam söyledim gelecek falan 😂😂
Rengarenkk Ay evet son zamanlar çok sıkıntı. Aslında geç bi tarih söylemek lazm 😀 mesela ocaksa Şubat falan diyip hiç kimseyle muhatap olmamak😂