1 de yatışım yapıldı 2 buçuk gibi fitil verdiler rahim ağzını yumuşatsın açılma olsun diye saatlerdir 5 dkda bir sancı geliyor ama aşırı şiddetli degil 1 den beri bekliyorum ve sadece 1 cm açılmış geldiğimde 1 cm di şuan 2 oldu ilk gebelik olduğu icin uzun sürmesi normalmiş kimisi günler bile sürüyor dediler beklemek gerçekten çok zor dışarda sevdiklerinde beklerken cok zor içerde tek basına olmak dahada zor uyumak istiyorum ama cok huzursuzum sancılar yüzünden modum cok düşük arada hareketler yapıyorum pilates topuyla ama sıkılıyorum bi yerden sonra Meryem ana otu koydurdum tamamen açılmış ama ben açılmadım ne oldu anlamadım ne olursunuz dua edin bana cok kötü hissediyorum