Hazalkaralar Ben 35.haftamdayim 6 kilo aldım bebegin kilosu da gayet iyi 32.haftada 2200 civariydi yani zaten alınan kilo değil kaliteli beslenme çocuğa faydalı olan, diyetisyenle beraber takip ediyorum süreci en başından beri. Naçizane tavsiyem göz açlığına dur demek. Akşam yemeğinden sonra meyve bile yemiyorum ben çünkü meyve şekeri bile o saatte gereksiz. Aslında acıkıyorum yiyorum dediğimiz çoğu şey gerekmiyor, engel olamıyoruz kendimize. Benim örneğin öğlen canım tatlı istiyor biliyorum bunu niye bilmiyorum ama istiyo yani engellemek için sabah bal muz tarçın yiyorum mesela beni psikolojik olarak da baya tatmin ediyor. Bundan önce çok savruktum inanın hamilelikte böyle davranmaya başladım gecenin bir yarısı waffle istiyorum diye kendimi darlayip yiyip oh demenin zararını daha çok gördüm. Zihniyet olarak ve bebeğe faydası açısından değiştirmemiz lazım bakış acimizi. Zaten işlenmiş şeker un tuz hiç hiç gerekmiyor. Kizartmalar, Hamur işleri bunlar çok çok sinirli olmalı. Biz ne kadar sağlıklı beslenirsek bebiskolara o kadar faydamız olur sonucta ki kilolu olmak hem doğuma kadar hem sonrasında çok daha zor kendi sağlığımız açısından