Kuzeyn_annesi Kızlar 7+5ten selamlar duymuşsunuzdur belki kese şekli fasulye gibiyse erkek, yuvarlaksa kız diye bir söylenti var sizin bu haftalarda kese şekliniz nasıldı ve cinsiyeti ne oldu?? :)