Merser15 arkadaşım 2,5 sene hamile kalamadı herşeyi normalken . Doktor psikolojik demiş . Tam artık akışına bırakalım demiş hamile kalmış 😅 Nasıl reglimiz böyle düşünmekten gecikiyor . Hormonlar beyinle alakalıymış canım . Rabbim en kısa zamanda sağlıklı sekilde evlat versin sanada tüm isteyenlerede tabikiii banada 🥰