Kendi sancısıyla normal doğum yapmış arkadaşlar varsa aramızda sancıyı tarifleyebilir mi benim kasığa bıçak saplanır gibi şiddetli ağrım geliyor birkaç kez peşpeşe sonra duruyor birdaha geliyor adet sancısı gibi değil ama doğum sancısı adet sancısının şiddetli halimi oluyor yaşayan var mı 38 haftalığım